خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/28 - 14:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابوترابی:

ترامپ کلکسیونی از نقض قوانین بین المللی را دارد

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی می گوید: رئیس جمهور آمریکا از زمان انتخابات تا حضور در کاخ سفید، موضوع تقابل با مهاجران را تا تنش با کنگره ایالات متحده برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک بالا برد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سیاست های مهاجرتی ترامپ و عواقب ضد حقوق بشری آن،گفت: در مجموع تمام اقدامات ترامپ در بسیاری از مسائل مخالف قوانین بین‌المللی است.



نماینده مردم نجف آباد،تیران و کرون درمجلس دهم شورای اسلامی مطرح کرد: ترامپ در مسایل حقوقبشری، حقوق بین الملل، در موضوع جدا کردن کودکان از والدین مهاجران، در بحث مرزهای آمریکا و مرزهای مکزیک، همچنین کشتار کودکان بیگناه یمن خلاف قوانین بین المللی عمل می کند و این مسائل نقض آشکار حقوق بشر است.



وی افزود: رئیس جمهوری آمریکا از زمان انتخابات تا حضور در کاخ سفید، موضوع تقابل با مهاجران را تا تنش با کنگره ایالات متحده برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک بالا برد.



بیشتر بخوانید:














 



کودکان مهاجر




عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه سیاست های ضد مهاجرتی ترامپ انتقادات شدیدی را برانگیخته است، مطرح کرد: ترامپ به نیروهای مرزبانی آمریکا ماموریت داده بود تا به عنوان عاملی بازدارنده، کودکان مهاجر را از والدین خود جدا و در مکان های مشخص بدون اطلاع پدر و مادرهایشان نگهداری کنند.



ابوترابی اظهار داشت: ترامپ کلکسیونی از نقض قوانین بین المللی و حقوق بشری را دارد و قطعاً باید سازمان ملل با تمام دیکتاتورها که بعد از ریاست جمهوری



ترامپ کلکسیونی از نقض قوانین بین المللی و حقوق بشری را دارد و قطعاً باید سازمان ملل با تمام دیکتاتورها  برخورد جدی و مناسب کند.



شان اقدامات خلاف بشری انجام دادند و برخی زندان شده اند، برخورد جدی و مناسب کند. مثل موضوع کشتار مهاجران ، به نظر من سازمان ملل دست از سرشان بر ندارد، حتی اگر بر علیه ریاست جمهوری آنها باشد.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به بدرفتاری،دستگیری مهاجران  در آمریکا و موضوع مرز مکزیک تصریح کرد: این رفتارها تماماً خلاف قوانین بین المللی و حقوق بشری سازمان ملل است، جالب اینجاست که قوانینی که خودشان وضع کردند به آنها اهمیتی نمی دهند و هیچ کدام از آنها را انجام نمی دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 286785
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار